Top 3 Meld uw ergernis nu aan bij De Brug

Wellicht heeft er weleens van gehoord: de Top 3 Ergernissen, een initiatief om ergernissen van huurders aan te pakken. U kunt hier ook gebruik van maken, maar hoe? Wat houdt dit initiatief precies in? En wat voor ergernissen worden aangepakt? 

Wat is de Top 3 Ergernissen?
De Top 3 Ergernissen is een vorm van participatie, waarover Havensteder en de huurdersorganisaties afspraken maakten in het fusieakkoord. Met de Top 3 Ergernissen kunnen huurders hun grootste ergernissen in hun woongebied laten bestrijden. Havensteder stelt hiervoor extra geld beschikbaar. Dit geld is niet bestemd voor onderhoudsachterstanden, aangezien die normaal door Havensteder opgepakt en uitgevoerd worden. 

Hoe het werkt
Huurders die zich ergens aan ergeren in hun woongebied, kunnen dit per brief of e-mail bij de commissie Top 3 van De Brug melden. De commissie inventariseert de gemelde ergernissen en kijkt welke voorstellen haalbaar zijn. Daarbij krijgt de commissie technische ondersteuning. De haalbare voorstellen worden op volgorde gezet. de voorstellen die boven aan de lijst staan, worden als eerste aangepakt. De indieners worden hierover geïnformeerd. 

Wilt u een ergernis melden?
Stuurt u dan voor 1 september 2018 een brief of een e-mail naar de commissie Top 3 Ergernissen. Hierin geeft u zo duidelijk mogelijk aan wat uw ergernis is en welke oplossing u denkt dat nodig is. 

Stuur de brief naar:
Commissie Top 3 Ergernissen
p/a Savanne 142
2904 TE Capelle aan den IJssel

Een e-mail stuurt u naar: debruinwim4@gmail.com

(een oproep voor de Top 3 Ergernissen zat ook als bijlage bij de vorige Meerpaal)